برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 6 خرداد 1403

شرکت ۵۳۰ خبرنگار در اولین  یادواره شهدای رسانه در قم

 خادم گفت: حضور خبرنگاران از تمام کشور فرصت خوبی است که مزیت های فرهنگی و مذهبی قم را به کشور معرفی کنیم ودر این راستا برنامه  حضور در حرم حضرت معصومه (س) و قم گردی و دیدار مراجع را خواهیم داشت.

به گزارش حمیّت نیوز (حمنا)؛ در این جلسه رسول خادم مدیر شرکت یاران همایش گستر کریمه بعنوان برگزار کننده یادواره تجلیل از  شهدای رسانه کشور و  مسابقات فوتسال خبرنگاران  در قم، در مورد برگزاری این برنامه فرهنگی ورزشی توضیحاتی داد.

وی  گفت: که تعداد 231 شهید رسانه در سطح کشور داریم که از این تعداد 2 شهید از استان قم میباشد.

 خادم گفت: که برای اجرای این برنامه قرار است 530 خبرنگار به قم بیایند که  حضور این تعداد خبرنگار خود نشان دهنده اهمیت و بزرگی کار است.

وی گفت: که حضور خبرنگاران از تمام کشور فرصت خوبی است که مزیت های فرهنگی و مذهبی قم را به کشور معرفی کنیم ودر این راستا برنامه  حضور در حرم حضرت معصومه (س) و قم گردی و دیدار مراجع را خواهیم داشت.


خادم گفت: که قرار است مسابقات فوتسال توسط شبکه های استانی پوشش داده شود که همین امر فرصت خوبی است که قم در سطح کشور معرفی و مطرح گردد. 

در ادامه خادم از فرماندهی انتظامی استان درخواست مساعدت در موضوعات  انتظامی ، راهور  در برگزاری این همایش و مسابقات ورزشی را مطرح کردند که مورد استقبال فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان قرار گرفت.

تاریخ: 1402/9/17
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

تداوم راه شهید رئیسی با انتخاب یک رئیس‌جمهور انقلابی و مردمی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه ریشه منافقان کفر است، اظهار داشت: خداوند ...

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور تاریخی مردم قم در تشییع شهدا

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای از حضور بی نظیر و تاریخی مردم بصیر و قدرشناس قم در مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور مردمی ...

هشدار ستاد بحران مبنی بر احتمال سیلابی شدن برخی مناطق قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ستاد مدیریت بحران استان قم اعلام کرد در پی بارش‌های رگباری در شهرستان کهک و شهرهای دستجرد و قاهان احتمال جاری شدن سیلاب وجود دارد و همشهریان ...

مزار شهدای سوم خرداد قم گلباران شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد و شهدای راه خدمت همزمان با سوم خردادماه امروز با حضور مسئولان استانی و مدیریت شهری در گلزار شهدای ...